عكس یادگاری با هنرمندان در سالن ویژه خبرنگاران
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، سالن برج میلاد چند سالی است كه در جشنواره فیلم فجر به اهالی رسانه و منتقدان سینما اختصاص یافته، كه این امر سبب شده حال و هوای این سالن با سایر سینماهای نمایش دهنده فیلم ها در سطح شهر متفاوت شود.

در حالیكه اهالی مطبوعات از 9 صبح تا پاسی از شب قلم و ضبط به دست در حال تهیه گزارش و فیلم از آخرین رویدادهای عرصه سینمای كشور و بازتاب رخدادهای این ماجرا هستند، عده ای به راحتی در كنار بازیگران محبوب خود عكس یادگاری می گیرند و در حال جمع كردن امضا از آنها هستند. این اتفاق با حضور یك چهره ورزشی در سالن نیز تكرار می شود.

با وجود سختگیری های گاه و بی گاه مسوولان سالن نمایش های برج میلاد برای عدم حضور افراد غیر خبرنگار و بدون كارت به این سالن، حضور كودكان در سالن نشست های خبری و اشغال صندلی های سالن نمایش توسط افراد عادی جای تعجب و سوال دارد.

ازدحام ایجاد شده در سالن نشست ها بویژه در فیلم هایی كه بازیگر یا كارگردان سرشناس دارد، كار تهیه خبر و گزارش را با دشواری هایی همراه می كند كه می بایست برای رفع آن چاره‌ای اندیشید.

البته طی روزهای گذشته بررسی های دقیق تری توسط مسوولان سالن برج میلاد برای شركت افراد در سالن های نشست انجام می شود، كه جای تقدیر دارد.

سی امین جشنواره فیلم فجر هشت روز را پشت سرگذاشته است و در طی روزهای باقی مانده بیش از 20 فیلم در سالن برج میلاد به نمایش درخواهد آمد.

این رویداد هنری تا 23 بهمن ماه ادامه دارد.

فراهنگ***9173**1588





:: برچسب‌ها: سفید , ظروف چینی , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: